Naleśniki z serkiem
Naleśniki z serkiem
26 marca 2020
Chleb pszenny ziołowy pełnoziarnisty
Chleb pszenny ziołowy pełnoziarnisty
2 kwietnia 2020

Składniki:

  • 2 jajka
  • plasterek awokado
  • plasterek papryki
  • kromka bułki lub chleba
  • szczypta soli
  • pieprz
  • odrobina oliwy z oliwek
  • odrobina sera żółtego (najlepiej twardego, o intensywnym smaku)
  • opcjonalnie: liść sałaty masłowej lub lodowej
  • opcjonalnie: kilka liści szpinaku

Przygotowanie

1
Awokado przekroić na pół. Wyjąć pestkę. Odkroić gruby plaster awokado. Zdjąć skórkę. Odkrojony plasterek ułożyć na kromce bułki/chleba i przeciągnąć ostrym nożem wzdłuż krawędzi awokado, żeby wykroić w bułce/chlebie dziurę.
2
Paprykę przekroić w poprzek tak, aby powstał plaster w kształcie kółka. Na patelni rozgrzać niewielką ilość oliwy. Większą kromkę chleba/bułki oraz plasterek papryki przełożyć na patelnię. Następnie wcisnąć awokado w środek kromki, a do papryki włożyć mniejszą kromkę chleba z wykrojoną dziurką.
3
Jajka rozbić i wylać na kromki. Dodać sól i pieprz do smaku. Na wierzch zetrzeć odrobinę żółtego sera. Smażyć przez kilka minut, aż białka i żółtka się zetną.
4
Gotowe jajka można ułożyć na liściu sałaty lub szpinaku. Smacznego!

Komentarze są wyłączone.